Klachten

Heb je klachten over je bestelling, de levering of de geleverde producten? Wij horen het graag, zodat wij onze dienstverlening altijd nog kunnen verbeteren! Neem hiertoe gerust contact met ons op via winkel@vloeitip.nl.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Overmacht

Helaas gaat er tussen onze website, ons magazijn, onze postorderservice en het daadwerkelijk bij je thuiskrijgen van je order wel eens iets mis. Indien wij het probleem kunnen verhelpen, zullen wij er alles aan doen om dit ook daadwerkelijk in orde te maken, maar niet alle problemen kunnen altijd opgelost worden. Elk probleem is anders en vereist een andere aanpak. Soms is een vervangend product de oplossing, soms is dit product niet meer te leveren en moet er iets anders verzonnen worden. Voor situaties waar wij een probleem, bijvoorbeeld veroorzaakt door een leverancier, pakketbezorger of betalingsprovider of andere externe factor, niet kunnen oplossen, waarover het besluit in handen ligt van Vloei en Tip, accepteren wij geen enkele aansprakelijkheid en beroepen wij ons op overmacht.

Op al onze leveringen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Betalen

Bekijk de informatie over Betalen.

Verzending en levering

Bekijk de informatie over Verzending en levering.

Retourzendingen

Bekijk de informatie over Retourzendingen.

Algemene Voorwaarden

Op al onze leveringen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.